Împreună cu Georgiana Coșoveanu, Senior Manager Governemental And Corporate Afairs, Jannsen România, aflăm cum diplomația utilizată în afaceri, poate contribui la dezvoltarea durabilă a sistemului de sănătate din România în beneficiul pacienților.

“Misiunea companiei noastre este să sprijinim îmbunătățirea calității vieții pentru fiecare pacient și sunt încântată atunci când văd rezultatele pozitive ale colaborării mediul public cu cel privat. Motivația noastră este să construim și să dezvoltăm relații profesionale puternice pentru a susține procesul de îmbunătățire a cadrului legislativ și a politicilor publice în domeniul sănătății, care să faciliteze accesul pacienților la terapii și medicamente inovatoare”, afirmă Georgiana Coșoveanu, amintind că unul dintre cele mai relevante proiecte dezvoltate în ultimii ani de echipa pe care o conduce este Hackathon4Health.

În ceea ce privește comunicarea cu partenerii externi de la începutul pandemiei, Georgiana Coșoveanu susține că sunt utilizate cu precădere platformele online de comunicare. “Sunt profund impresionată de agilitatea tuturor, inclusiv a autorităților publice, în a se adapta în acest sens. Dialogul constructiv este important, iar situația existentă în sistemul de sănătate trebuie adresată pe toate palierele de răspuns. Soluțiile cele mai bune se găsesc doar lucrând împreună cu entuziasm și încredere pentru un viitor mai bun”, concluzionează Georgiana Coșoveanu.